Mer födelsedagsfirande! :)

Har idag firat min födelsedag ytterliggare en gång. :)
När jag skulle gå och handla var jag inne på Kicks och köpte
tre MALVA nagellack.
Det var för pengarna jag fick över efter att jag hade klippt mig. :D
Sen kom svärmor hem till oss och jag fick en superbra present av henne. :)
En ny superfin mörkröd dammsugare :D
Från min mamma fick jag en flaska rött vin. :)
Argentina , Salta, Valles Calchaquies
Mycket fruktig smak med inslag av mörka bär,
sötlakrits och örter.

Fick en ljusstake och en bok av min lillebror.
En Iitala blueberry blue Aalto votive
En trädgårsbok där jag kan inspireras och drömma. :)






Kommentarer
Postat av: Krillan

kul med födelsedagsfirande igen :) kram

2011-06-04 @ 23:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0