Ibland önskar jag att jag kunde vrida tillbaka tiden.

Men jag vet ju att det inte funkar så.
Är så besviken på mig själv att jag inte har lyckats bli färdig med min lärarexamen.
Jag går en osäker tid till mötes...
På fredag är min sista arbetsdag på mitt nuvarande jobb.
Vi ska ha en middag imorgon kväll med eleverna i nian.
Det ska bli trevligt. :)
Men jag får väl se det som att det finns en anledning
till att jag ska göra något annat i höst.
Om jag inte tänker så blir jag helt knäckt. :(
Hoppas att allt ordnar sig till slut!?
Jag vill bli klar med min examen, få ett bra jobb, bo i ett hus på "landet",
kanske få ett barn till, inte vara "fattig" m.m.
Ha det bäst!
Tjing!
Fläderblomssaften kommer silas om någon dag! :)

Kommentarer
Postat av: Krillan

du kommer fixa det gumsan :)

2011-06-13 @ 21:56:49
Postat av: krillan

men 5:an får du inte vänta så länge med ;)

2011-06-13 @ 21:57:46
URL: http://krillanitis.blogg.se/
Postat av: Maria

Du kanske inte når alla dina mål, men grunden är att du fixar din examen. Det klarar du. Hårt och medvetet jobb i ett max ett halvt år och sedan är det klart. Det fixar du!!! Bit ihop istället för bryt ihop. Sedan sitter du snart i ett vackert hus på landet och njuter av livet som inte bara handlar om att få ihop vardagsekonomin. Ha det som målbild istället för en lunta med papper, som ju examensjobb egentligen bara är. :-) Styrkekramar!

2011-06-14 @ 07:13:12
URL: http://www.markazits.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0