Många tankar rusar genom mitt huvud just nu...

I början av sommaren var jag arbetslös och visste inte hur hösten skulle se ut.
Nu har jag fått ett nytt jobb och ser fram emot att börja där i början av augusti. :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Vi håller på att försöka få ordning här hemma och sorterar lådor
och försöker få alla saker på plats.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Av någon konstig anledning verkar det som om det ordnar sig till slut! :D
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag njuta av min ledighet och kanske ett glas vin! ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ha det bäst!
Tjing!
Köpte det här vinet igår när vi åt räkor.
Har lite kvar!
Det var riktigt gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0