Hå, hå, ja, ja! ;)

hade en mycket trevlig kväll med svärmor, hennes pojkvän,
makens faster,maken och sönerna igår.
Vi var på pojkvännens koloni och grillade. :)
Det bjöds på grillade karré- och fläskkotletter, bakad potatis,
grillad paprika och majskolvar, "lökknyten" och bearnaisesås.
-----------------------------------------------------------------------
Massor med god mat och givetvis åt jag alldeles för mycket.
Till maten dracks rosévin och efter maten åt vi rabarberpaj
med vaniljsås och drack kaffe. Jag blev bjuden på en
18:årig Jack Daniels. :)
-------------------------------------------------------------------------
Men vet ni vad det bästa är!
Jag njöt igår och tillät mig själv att äta vad jag ville.
Idag är en ny dag och nu tänker jag på vad jag äter! :)
---------------------------------------------------------------------------
Till frukost idag har jag ätit Honungsyougurth  med muslie.
Nu dricker jag en kaffe latte och äter en nektarin.
----------------------------------------------------------------------------
Nu har jag och maken bara en veckas gemensam semester kvar.
Jag är ledig tills den 9/8.
-----------------------------------------------------------------------
Ha det bäst!
Tjing!
Gillar verkligen den här bilden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0