Mums fillibabba! ;)

Idag gjorde jag en riktig LCHF frukost! ;)

En avocado, 2 kokta ägg, lite räkor, lite naturell yogurth,
färskpressad citronsaft, flingsalt och nymald svartpeppar.

MUMS! :)

Allt detta serverades i en av mina nya limegröna djupa
 tallrikar från IKEA med två glas rabarber och vaniljthe med mjölk! :)


Nu sitter jag här nöjd efter att jag har vunnit två auktioner på Tradera. :)

 
Jag lyckades vinna två auktioner av det här underabara garnet! :D

Har köpt 6 nystan av det flerfärgade och om en timme vet jag om jag har
vunnit de tre nystanen till höger som är i blått, grönt och lila m.m. :)

Om någon timme styr vi kosan mot Malmö där vi ska fira makens kompis som fyller 40 år.

Hoppas att du har en bra dag och att du har haft en underbar helg!?

Ha det bäst!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0