Ibland så känns det bara bra! :)

Tror knappt att det är sant! :)
Har nu jobbat två dagar på mitt nya jobb och trivs så himla bra.

Oerhört trevliga kollegor vilket gör att det blir en mysig
och trevlig stämning. :)
------------------------------------------------------------------
Imorgon är vi bjudna på middag på



En restaurang i Helsingborg.

Vi blir bjudna på tre rätters middag. :)
-----------------------------------------------

Annars så tycker jag att det går väldigt bra med
"mitt nya liv".

Njuter av maten varenda dag och saknar inte kolhydraterna
särskillt mycket än iallafall. :)


Kvällsmat idag

På tallriken finns coctailtomater med mozarella ost,
avocado med räksallad, kokta ägg,
keso och majs.
MUMS!!!
-----------------------------------------

Hoppas att du har det bra?
Det har jag!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Helena Moen

Vad roligt att höra!!

2011-08-12 @ 13:39:36
URL: http://timtebolycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0