Hå, hå, ja, ja! :)

Nu är helgen snart slut!
Funderar alltid på söndagarna vars helgen har tagit vägen?

Men den här helgen har vi faktiskt fått lite gjort iallafall. :)

I fredags åkte vi och hämtade sönerna tillsammans
efter att vi varit på BUP angående äldste sonen.
Sen åkte vi till Mc Donalds och åt sen lunch.
Jag åt Chicken Nuggets med vitlökssås. :)
Det var supergott! :)

Igår var vi på IKEA som jag skrev i inlägget igår.

Idag har vi varit ute med hunden och pojkarna.
Grabbarna har cyklat och varit överlyckliga. :)

Vi har städat lite här hemma men har fortfarande massor kvar. :(

Vägde mig förresten igår morse. Då vägde jag 99,2.
Har sedan jag börjat äta annorlunda gått ner 3,8 kilo. :D

Imorgon är det dax att jobba igen.

Hoppas att du har haft en bra helg?

Ha det bäst!
Tjing!


Ett foto taget i Ume för några somrar sedan. :)


Kommentarer
Postat av: Krillan

bra jobbat gumz :)

2011-08-21 @ 23:01:10
URL: http://krillanitis.blogg.se/
Postat av: Helena Moen

Vad duktig du är!

2011-08-23 @ 19:43:47
URL: http://tomtebolycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0