Olika typer av vänskap

I fredags var jag på tjejkväll hemma hos min väninna A.
Vi lärde känna varandra när vi var 10 år gamla.
Vi var många olika sorters kvinnor som alla hade
A som gemensam vän.
Jag började fundera på det här med vänskap.
Jag har inte så många vänner men de jag har
värdesätter jag oerhört mycket.
A och jag har alltså kännt varandra i ca 28 år......
Jag har en vän här i Cyber space. J och jag har "kännt"
varandra i några år genom hennes blogg.
Hon är en oerhörd motivationkälla till mig och jag beundrar henne verkligen.
Vad har du för olika vänner?
Ha det bäst!
Tjing!
Längtar tills jag kan ta på mig min tåring igen.
Gillar inte att ha den på med strumpor och "trånga" skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0