...just nu händer det mycket i mitt liv...

Idag har jag fått massage.
Det var hur underbart som helst,
efteråt.
Det var min älskade make som hade
bokat in en tid till mig. :D
Vi väntar på besked på om vi får hyra
en lägenhet i Landskrona, i väntan
på att köpa vårt drömhus. :D
Vi ska till banken på torsdag för att
få reda på om vi får ett lånelöfte
så att vi kan köpa vårt drömhus.
Dessutom ska jag städa och packa ner
hela mitt hem.
Borde skriva på min uppsats,
motionera, plugga, m.m.
Alldeles för mycket med andra ord!
EN SAK I TAGET!!!!!
Vi grillade igår!
En helt underbart god flintastek!
Mums! :D
Ha det bäst!
Tjing!
Vill flytta till huset med alla kakelugnarna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0