Less, nöjd, trött, förväntansfull, låg, förvirrad, nervös.....

Jag är less när jag får dålig information som gör att de planer jag gjort inte funkar! :(

Jag är nöjd med helgen med maken, den var dock lite för kort! :(

Trött av alla saker som händer runt om kring mig. :S

Förväntansfull över att jag snart kommer att få träffa min familj igen! :D

Låg då jag känner att jag blir ledsen över att jag saknar min familj och inte kan se dem på 2 veckor till! :(

Förvirrad över alla val och beslut jag måste fatta de närmaste veckorna.
Hur mitt liv kommer att se ut när jag börjar jobba igen efter drygt 5 år som student?

Nervös inför att jag ska skriva min uppsats! Kommer jag att klara av det?

Annars är allt som vanligt! :p

I kväll blir det DHW kl 21 och sen blir det sängen! ;)

Ha det bäst!

Tjing!


Jobbar med mina ekologiska fotavtryck varje dag! :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Varm kram från mig

2009-10-27 @ 19:51:48
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0