Nöjd! :)

Är nöjd med dagen förutom att jag har haft en envis huvudvärk under eftermiddagen. :( Var tvungen att ta huvudvärkstabletter för att bli av med den. :(

Har sorterat barnens leksaker idag och packat några lådor. :) Så vi har kommit en bit på väg i flyttpackandet! :D Känns jätteskönt! :)

Nu i kväll har jag suttit och tittat på tv och jag tror att jag ska ta och gå och lägga mig snart.

Hoppas att du har haft en bra dag!?

Jag önskar dig en fortsatt trevlig helg!

Tjing!


Det prunkar i alla rabatterna på vår gård nu! UNDERBART!!! :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Skönt när man känner sig nöjd!

Att flytta är alltid jobbigt,mycket att tänka på...

Allt kommer lösa sig till det bästa ska du se,,,,allt sker av en mening!



Kram kram

2009-05-23 @ 08:42:15
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0