Min helg så här långt!

Helgen så här långt har varit bra. Vi fick barnledigt igår då K tog hand om våra söner. Tack än en gång vännen. :)

Till middag igår åt vi hängmörad ryggbiff med potatisgratäng med roquefortost, vitlöksbröd och frästa färska champinjoner. Till maten drack jag ett glas rött vin. MUMS!!

   
Potatisgratängen            Vitlöksbröd                      Biff med gratäng

Sen kollade vi på tv, det blev Så ska det låta och när det var slut kollade vi Let´s Dance.

Gick och la mig ganska tidigt och vaknade vid 8 tiden i morse. Önskar att jag hade kunnat sova lite längre men det ville inte min kropp. :(

Nu snöar det utanför mitt fönster och termometern visar +-0. :( Jag vill ha vår NU!!!

Ha en fortsatt bra helg! Min har börjat bra! :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh vad härligt för er!!

Det behövs i bland att man får rå om varandra!

Skönt att få sova ut oxå!



Hoppas helgen som är kvar fortsätter lika bra!



Kram

2009-03-28 @ 16:44:01
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0