Massor med snö :)


Bilden är tagen sist vi hade mycket snö.

Nu har det nog snöat i ca 12 timmar. Och jag tycker att det är så himla mysigt. :) Har precis varit och hämtat en bok som jag beställt på Biblioteket. Boken heter Sticka accessoarer och är skriven av Nina Sagulin. Tänkte ta med mig den i kväll när jag ska gå på syjunta. :)


Bilden har jag lånat från Bibliotekets hemsida.

Innan jag ska på syjuntan ska jag läsa en bok som vi ska ha litteraturseminarium på imorgon. Boken heter En start på tänket, en bit på väg och är skriven av Claes Ericsson och Monica Lindgren. Den är en analys av utvecklingsprojekt kring kultur och estetik i skolan.

Ska även styra ihop något att äta, maken har önskat pizza. Får se om jag orkar fixa det?!

Vågen i morse visade 85,5 kilo. :( Så det blev ett + på vågen. :( Men det är bara att bita ihop och hoppas på ett minus nästa vecka.

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är så inne att sticka nu. I min skola finns ett stick-cafe som heter "stick in" =)

2009-02-05 @ 17:24:36
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: Pia

Kul med sticka!

Kul att du oxå antog min utmaning! Väntar spänt på resultatet!

Hoppas det var trevligt på syjuntan....

Hur blev det med middagen? HemgjordPizza är inte fy skam...vad har ni på för gott?? Min favo är tonfisk!!



Kram från en trött trött Pia

2009-02-05 @ 19:58:58
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Malin

Åh, jag älskar allt handarbete. Men har inte så mycket tid till det nu, men lite stickning blir det ibland.



Vikten tar du igen nästa vecka =)

2009-02-05 @ 20:17:15
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0