Min kvällpromenad i bilder! :)

      
Två vackra träd!               Vägskylt!                          Rådjursvarning!

     
Myskoxe?                          Myskoxar?                           Fasanvarning!

Har varit ute på en kvällpromenad idag igen men idag hade jag mobilen med mig! :) Idag såg jag 8 harar, 5 rådjur, en fasan, en kanin, tre arga hundar, en nyfiken katt, några hästar och en duva! :p

Gick även idag förbi de "okända" djuren ni ser på bild ovanför. Trodde ju igår att kon och kalven var nyfikna. Idag när jag gick lite närmare för att fota blev jag "anfallen" flertalet gånger av kon. Tjuren han stod bara lugnt och tittade på mig! Känns nästan som om han poserade för mig på bilden. ;)

Nu ska jag snart gå och lägga mig! Är mycket nöjd med stegen de senaste dagarna. Idag har jag gått 11 000 steg varav 7673 aerobic (78 min), igår gick jag 13 074 steg varav 8700 aerobic (81 min) och i förrgår gick jag 11 231 steg varav 7177 aerobic (66 min). :D NÖJD!!!

Det är 35 305 steg på tre dagar!!! :D

Hade inte stegräknaren på mig i måndags så jag får väl räkna tisdag-tisdag istället! ;)

Ha det bäst!

Sov gott!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Härliga bilder! Kul att du känner dej nöjd med stegen oxå!

Bra att resan är bokad! Förstår din ångest över att behöva åka,men det kommer gå bra....och det är ju i ett gott syfte eller hur? Slutar du utbildningen till Jul?

Önskar dig en fin Fredag vännen,allt kommer gå bra ska du se!! Kram Pia

2009-08-21 @ 06:48:09
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0