Min dag i bilder ! ;)

  
Mina två vristlänkar som jag fått av mamma! :D

Min mamma var i Indien för ungefär 1½ år sedan. Tydligen köpte hon de här två vristlänkarna till mig då. Men de kom bort och hittades när hon flyttade för några veckor sedan. Fick dem av henne när min syster fyllde år i förra veckan. Hade kjol på mig idag så då tyckte jag det var fint med dem till! :) Känns så somrigt! :)


Sönerna in action! :D

Vi spelade crocket i trädgården idag! :) Både O och F tycker det är jätteroligt! Här är de både två koncentrerade på spelet!! ;)

Till middag idag åt vi sill och potatis. :) Jag drack en god och kall öl till! :D


Självklart var det en Kilkenny! ;) Har man bott på Irland så har man! :p

Har även kollat en del på friidrotten i kväll och ätit lite lördagsgodis! :) Blev ingen kvällpromenad idag heller. Tyckte att det kändes viktigare att umgås med min lilla familj som jag kommer att åka ifrån om 7 dagar. :(

Min pappa ringde idag när vi spelade crocket och undrade om vi kunde komma förbi hemma hos honom imorgon. Han har en del av mormors saker på vinden som han ville att jag skulle gå igenom. Han bjuder även på middag! :D

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0