Att ha för många järn i elden samtidigt...

...är aldrig bra. :( Känner att jag har så oerhört mycket att göra just nu så jag känner mig helt handlingsförlamad. :(

Tror att ända sättet att få något gjort är att göra en lista och sakta men säkert bocka av saker och ting efterhand.

Ha inte gjort många knop idag trots att jag har varit "lektionsfri" idag. :D

Imorgon ska maken och jag få lite egen tid. Min vännina ska passa våra grabbar ett dygn. :D Tack K för att du finns! Love you hunny! ;)

Funderar på att gå och se den senaste och andra Arn filmen på bio imorgon. :) Problemet är att vi inte sett den första, så jag ska ta och låna den idag så att vi kan se den i kväll. :)

Minns inte när jag var på bio sist, det är så länge sedan att jag inte ens minns vilken film jag såg. :(

Ska strax fara och handla på Ica Maxi, ska bli skönt att inte behöva stressa och ta det lungt. :)

Ha en underbar helg! ;)

Jag planerar att ha det!

Har faktiskt bokat in min träning för en vecka framåt! :) Imorgon blir det spinning och bodycombat, på måndag spinning, onsdag spinning och fredag bodybalance. :)

Så jag kommer att vara en del på Iksu! ;)

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Coyntha

Hej! Det låter mysigt dina planer. jag har sett Arn 1 och jag gillade det mycket. Berätta om du ser den andra!



Ha en superhelg! kram

2008-09-06 @ 08:08:29
URL: http://coyntha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0