Vårfunderingar...

...i ett kyligt Umeå.

Jag LÄNGTAR efter våren. LÄÄÄNGTAR!!!!

Och igår så haglade, snöade, och regnade det. :( Men det var solsken samtidigt. :S Varför har vi "aprilväder" i maj???

Om jag inte hade "hemlängtan" innan så då får jag det nu när vädret är som det är "här uppe" längtar jag efter vårvärmen i södra Sverige.

Jag önskar att jag kunde få den skånska vårvärmen men ändå ha kvar den norrländska vintern. Men man kan ju inte få allt här i livet. ;)

Idag "valfärdar" min "älskling" till vårt grannland för att fira sin födelsedag och 17 maj. Ha det bäst vännen! Saknar dig! *puss*

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

jag beställde lite värme idag. Såg du solen kom fram en stund? det var pågrund av min beställning :D

2008-05-21 @ 22:54:08
Postat av: din älskling

när vi ses igen ska du få se mina rynkor jag fick på min födelsedag. Jag ser så gammal ut nu alltså.

2008-05-21 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0