Mera blåbär och dopp i havet! :)

Blev det igår! Barnens farmor (hon är på besök från Malmö) stannade hos oss och passade grabbarna. Maken och jag körde till Kont igen. ;) Plockade mer blåbär och badade i havet! :D Bilder kommer senare! ;)

Det blev drygt 1 kg blåbär som nu ligger i påsar i min frys!!! Tänk så mycket härligt man kan göra av dem i höst! Köpte vaniljyoghurt igår så det blir nog en smothie eller två. ;)

Ska strax plocka ihop en liten picknick och sen ska vi fara ner till Nydalasjön och bada! :)

I kväll blir det Bodypump och Spinning! Igår körde jag 40 min Crosstrainer och gjorde 100 situps. :)

Underbart väder idag igen! Härligt! Nu har maken snart bara en vecka kvar av sin semester. Själv börjar jag ju inte förrän den 18 men har massor att göra innan dess. Grabbarna börjar oxå på dagis och fritids runt den 4/8. Ska bli ganska skönt att komma tillbaka till vanliga ruiter igen men semester har varit underbar. :) Nästa sommar blir det ju lite annorlunda då vi ska flytta söderut. :)

Sommaren har varit härlig och vi har äntligen fått lite bättre väder. :) Men å andra sidan orkar jag inte med sommaren om den är för varm.

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Coyntha

Hej! Vad rolig med att njuta sommaren! Så många blåbär!! De är så goda! Jag ska gå och plocka några oxå!



Jag såg bilderna och de är fina!



Du har tränat mycket kan jag läsa! Vad duktig! Hur går det med vågen?



Ha det bra! kram

2008-07-28 @ 14:46:40
URL: http://coyntha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0