Imorgon åker vi norrut igen! :)

Ser inte fram emot hemresan men jag längtar tills jag är hemma igen. "Borta bra men hemma bäst". ;)

Idag har jag varit och hälsat på två "gamla" vänner som jag kännt i ca 20 år. :) De brukar skicka julkort till oss och jag brukar hälsa på dem när jag är nere på sommaren. Därimellan hörs vi inte alls. Men det som är så konstigt är att det aldrig känns konstigt att träffas trots att det sker ca 1 gång om året. :)

Har även hälsat på en annan vän som jag lärt känna över nätet. Där har jag grillat och sedan har vi sjungit singstar och spellat buzzer hela familjen. :) Tack U för en mysig dag!

Nu är vi nyss hemkomna till Malmö och svärmors lägenhet. Ska strax stänga igen dem blå. Känner mig ganska sliten efter att ha bott i en "kappsäck" i snart fyra veckor. :(

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0