Frustration! :(

Jag blir så frustrerad när jag inser att jag inte kommer att få den "ledighet" som jag skulle behöva innan jag börjar min sommarkurs igen. Nej för ser ni jag hittade äntligen lappen från O:s fritids idag och där vill de att han ska "skolas in" på fritids. Och inskolningen sätter inte igång förrän den 7/8. :( Då ska vi gå dit och vara där typ 1½ timme, sen ska vi vara där någon timme på fredagen för att sedan vara där mellan 10-15 på måndagen och inte förrän på tisdagen den 12 kan jag ha honom där hans ordinarie tider. :(

Jag är så less! Jag som tänkte lämnat både honom och hans bror på måndag så att jag kunde fixa och dona med allt jag behöver göra. (Maken börjar ju jobba på måndag igen.) Men se det kan jag ju fet glömma! BLÄ!!!!!

Jag vet att jag är väldigt negativ men grabbarna har varit lediga i 7 veckor i sommar och jag längtar tillbaka till lite rutiner och fasta tider.

Nog tjatat om det! Har precis ätit pitepalt till lunch. Och efter maten tog jag en apelsin, till frukost åt jag min sedvanliga fiberhavregrynsgröt med osockrad äppelmos och lättmjölk. Sen åt jag en lingongrova med lite bregott, skinka och kiwi. Till det drack jag ett stort glas the. MUMS!!!

I kväll ska jag köra Bodypump och Spinning! Ska bli skönt att göra av med lite "ilska".

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0