Proppmätt! ;)

Har precis fikat efter middagen, det blev rester från här om dagen. Köttgryta med kokt potatis. :) Till efterrätt tog jag en semlebulle med mandelmassa i men utan grädde. MUMS!! Till det drack jag min berömda kaffe latté. ;)

Men innan jag inmundigade allt det här var jag iväg en sväng på Iksu och tränade. 1 timme styrketräning och 45 min på Crosstrainern. Efter det bastade jag och njöt av att ha varit duktig.

Idag är det ju söndag och då brukar jag sumera veckans steg. Här kommer den bistra sanningen: idag 10 598 (hittills), igår 3338 (inte bra), 14 119 i förrgår, 15 261 i torsdags :), 12 839 i onsdags, 4128 i tisdags (satt hela dagen och skrev Essä), 11 883 i måndags. Summan blir 72 166 vilket ger ett snitt på 10 309 steg. :) Jag är mycket nöjd med tanke på att jag har haft två dagar under 5000 steg. :(

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0