Barnen sitter och tittar på Bolibompa...

...och jag sitter här och njuter av en Caffe Latté. :D

Dagen idag har vi tillbringat på Iksu och badat. Det var mysigt! Hade med oss bröd och pålägg och frukt som vi åt efter bad och bubbelpool. :)

Väl hemma igen började jag laga mat, det blev köttfärslimpa med kokt potatis, ungsbakade morötter och brunsås.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta och gå på en kvällspromenad eftersom att jag inte ens har kommit upp i 5000 steg idag. :(

Ska iallafall natta grabbarna först innan jag ger mig ut.

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

det är ju mysigt att bada med barnen :)

2008-02-03 @ 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0