Ständigt nya utmaningar :S

Var lite nervös i morse. Det var dax för mig att vara "lärare" idag. Jag skulle hålla i en lektion i årskurs nio. Hade förberett mig men borde varit mer förberedd känner jag nu i efterhand. Måste vara mer förberedd inför lektionen jag ska ha nästa vecka då min lärare från Universitetet kommer på besök för att se mig undervisa. :S

Annars så har jag haft en helt ok dag. Förutom att det är superdåligt väder. Det har regnat och det är rena skridskobanan här. :(

I kväll har jag varit på syjunta och ätit "gofika". :D Tur att stegräknaren visar 17 106 steg hittills idag. :D

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Kolla gärna in sidan fibromyalgi.nu så får du veta mera ang din fåga i min blogg.

Lycka till med undervisningen i dag,min älsta son går i 9an och det är inte alltid så lätt med ungdomor i den åldern,samtidigt som de är underbara!

Kram kram

2008-12-05 @ 09:48:33
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Oj, är du också lärare? Jag med, eller studerande till lärare rättare sagt. Mina ämnen är svenska och litteratur. Jag vet PRECIS hur det är att ha lärare från universitetet som är med på lektionerna, kan vara nervöst och man känner att allt måste vara så genomtänkt och bra. Lycka till! =)

2008-12-05 @ 15:57:43
URL: http://www.halsowannebe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0