Träning och wellness. :)

Idag ringde klockan redan vid 7. Jag hade ett inbokat spinningpass kl 9. :) Gick upp och gav grabbarna frukost. Själv åt jag min gröt med äppelmos men idag hade jag kardemumma och kanel i den. :) Något jag lärt mig av N. :) Tog även en lingongrova med skinka och ost. :)

Cyklade iväg till Iksu vid 8.45 för att köra spinning i 45 min. Kände mig lite seg och jag hade lite känningar i låren sedan i onsdags. :S Men jag körde på och fick bara ta en liten paus i mitten av passet annars körde jag på ganska bra. En oerhört skön känsla infann sig efter 45 minuters cykling. Sedan var det dax för min wellness. ;) Jag gick ner i omklädningsrummet och duschade och satte mig i bastun och åt en banan och apelsin. :) När jag hade duschat och tvättat av mig unnade jag mig en stund i solariet. :) Somande nästan! ;)

Nu har jag ätit lunch betående av 2% "falukorv", potatismos, tomat, bostongurka, ketchup och senap. Tog mig en kaffe latte efter maten men idag blev det inget skum då min stavmixer har bestämt sig för att de inte vill mer. :(  Hade tänkt att byta den ändå men nu har jag ju ingen. :(

Det har funkat jätte bra med K:s grabbar här hos oss. De har spelat lite X-box och de var iväg en stund ute och spelade innebandy med maken när jag var och tränade. :) Nu leker en av dem med O på rummet och den andre är ute och leker på gården.

Funderar på att grilla i kväll eftersom det är så fint väder. :) Det har ju regnat i ca 1 vecka innan idag. :( Har en bit laxfilé i kylen, kanske ska ta och marinera den och sen grilla den!? Lite grillade grönsaker till vore inte heller så dumt. :)

Började skriva det här inlägget för drygt 2 timmar sedan och sedan dess har jag gräddat plättar till grabbarna och gjort en pizzadeg som nu står och jäser som jag ska göra pizzabullar med köttfärsås av. :)

Ha en skön lördagseftermiddag och kväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

du e duktig du själv sov jag till halv 12 då jag var chaffis i natt o inte i säng förrän halv 4, måste ta mig ner på Fitness i morgon o kolla av vilka pass jag har i veckan kram

2008-08-23 @ 21:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0