Att vara nöjd med sig själv...

...är något som alltid känns bra. :) Är nyligen hemkommen från en rask kvällspromenad i regnet.

Glömde berätta en sak som hände innan idag när jag cyklade hem från skolan. Jag pluggade in mina lurar som vanligt och cyklade hemåt. Rätt var det var knackade någon mig på axeln. Jag tog ut ena "pluggen" ur örat för att höra vad han ville. Du tappade den här sa han och gav mig min plånbok. Han hade sprungit efter mej några hundra meter och ropat efter mig men eftersom jag lyssnade på musik hörde ja ju inte honom. :( TACK!!! du anonyma kille som plockade upp min plånbok och sprang efter mig idag! :D

Hade bokat in två träningspass imorgon men dem får jag avboka då jag ska till skolan och repa inför ett framträdande som jag och några klasskompisar från Singer/Songwriter ska göra på en 40-års fest på lördag. :D Funderar på att fara och träna på morgonen istället när jag varit och lämnat O på skolan.

Nu ska jag snart ta och gå och lägga mig efter en dag som känns som om den varit väldigt lång. :(

Sov gott!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0