Att vara en offentlig person på internet!

Som säkert vissa av er redan vet så läser jag en kurs som heter Öppenhet på Internet. Uppgiften som skulle lämnas in idag handlade om att ha en indentitet på internet. När jag gjorde uppgiften fick jag mig en och annan tankeställare och jag började fundera på vad jag gör på internet och hur offentlig jag egentligen är?

En sak har jag iallafall kommit fram till och det är att det finns andra som är mer offentliga än jag. ;)

Ha en skön kväll!

Jag ska snart ta och gå och lägga mig!

Imorgon är en annan dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

jo det finns många som e mer offentliga... både på bra och dåliga sätt enligt min åsikt kram

2008-08-23 @ 21:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0