Yes, yes, yes! ;)

Fick tillbaka en skriftlig inlämningsuppgift idag och jag fick VG i betyg. :D Snacka om att jag blev helt överlycklig. Dessutom fick jag veta att jag har fått godkänt på en restuppgift jag har haft på en annan kurs. :)
Livet leker! ;)
Annars så har vi haft opponering på vår enkätrapport idag. Vi har även opponerat på en annan grupps rapport. Nu ska vi ändra lite och sen ska rapporten vara inne senast 1/11. På måndag ska min praktikrapport vara klar. Jag har inte börjat skriva på den än. :(
Det är så fruktansvärt mycket att göra i skolan just nu att jag bli helt handlingsförlamad. BLÄ!!!!
Tror att jag måste ta en timeout i kväll och göra något helt annat. Förmodligen ska jag fara ner på föreningslokalen i kväll bara för att få lite annat att tänka på.
Imorgon har vi en föreläsning mellan 10-12, men jag ska träffa mina gruppmeddlemmar 8.30 så vi att kan fixa lite med vår enkätrapport.
Maken är hemma med ryggskott. :(
Nej, nu måste jag ta och sluta och gå och handla för att sedan hämta grabbarna på dagis.
Ha det bäst!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

Bra jobbat stumpan!

2007-10-25 @ 15:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0