Mitt huvud håller på att sprängas! :(

Huvudvärken kom smygande sådär på eftermiddagen. När jag som minst behöver den.
Efter att vi hade hämtat barnen på dagis åkte vi hem och jag tog en Treo. Åt lite middag och tyckte att det kändes ganska så bra. Men nu sitter jag här och värken blir bara värre och värre. :(
Var precis ute och tog en Eeze (osäker på stavningen) och hoppas att den ska hjälpa.
Det är så himla typiskt att jag ska ha "migrän" just idag när jag har sååå mycket att göra. Men det är ju just därför som jag antagligen har värken!?
Att det beror på stress är ett faktum. Och tyvärr är jag oerhört stressad just nu. Känns som om jag skulle behöva klona mig själv för att hinna med allt i skolan. :(
Nej, nu ska jag ta itu med mitt liv! ;)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: k

du ska se att nær du kommer loss så rinner det av bara farten!

2007-10-30 @ 19:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0