Varför????

Det var ett tag sedan jag skrev och det har många olika anledningar. Men jag tänker inte gå in på det just nu.
Maken och jag var barnfria igår, vi hade bestämt oss för att vi skulle gå och se Spiderman 3.
Vi tog en promenad mot sjukhuset för att ta bussen där. Väl där upptäckte vi att jag hade glömt biljetterna hemma. Så vi fick ta en taxi för att hinna hämta biljetterna och hinna till bion. :(  Vi hade redan lite pengar så taxiresan på 180 kr gjorde ju inte saken bättre.
Väl framme på bion kunde jag inte slappna av riktigt och njuta av filmen för jag tänkte hela tiden på att vi varit tvugna att slänga ut pengar på en taxi. :(
Filmen var bra men jag tror att jag hade uppskattat den mer om inte min hjärna hela tiden satt och tänkte på att jag är så j-vla klantig.
Vi gick och tog en drink efter bion och sen åkte vi hem.
Varför är det så att när man väl är ledig så blir det alltid fel???
Har varit så himla trött hela helgen så jag har sovit bort halva. :(
Nu har vi precis ätit lite middag och jag sitter här och funderar.
Imorgon är det måndag och då börjar allvaret igen.
Ha det bra!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0