Nattuggla! :p

Vet inte varför men för en dryg timme sedan
fick jag hur mycket energi som helst!

Har inte orkat så mycket under hela dagen men
se när man borde sova ja då vaknar jag! :/

Håller på och röjer i köket! :)

Så nu börjar det se riktigt trevligt där ute igen! :p

I morgon kommer förhoppningsvis syster yster och grillar med oss! :)

Annars så har jag väl tänkt att fixa och dona här hemma som vanligt! :)

Kanske koka lite marmelad eller sylt, safta lite.

Plockade rabarber i min mammas koloni här om
dagen som jag än så länge inte gjort något med.

Har även krusbär i frysen som behöver användas.

Fick ju hem en bok idag som jag köpt på Tradera!


Mycket inspirerande bok med massor av
superfina bilder! :D

Är mycket nöjd med mitt köp! :)
Dessutom var boken i ett mycket bra skick!

Ha det bäst!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0