Tidig morgon för mig idag!

Hur kommer det sig att de alltid visar en bra film på tv när jag egentligen borde ligga i min säng och sova? Jag såg Pirates of the Carabien igår kväll och filmen slutade inte förrän 00.30. Det kändes inget vidare att ställa klockan på 5.30 då. Men jag kände mig ändå oförskämt pigg när jag vaknade ändå. :) Kan det ha att göra med att jag tog mig iväg till Iksu igår och körde en timme på Crostrainern och gjorde 100 situps på Pilatesbollen??? ;)

Nu är jag iallafall på jobbet, min brukare ligger och sover. I morse när jag cyklade hemifrån vid 6.15 var det bara 6 grader ute. Det var skönt med vantar kan jag säga. :)

Jobbar 7-16 idag och 9-21 imorgon. Helt ok om du frågar mig och framför allt trevligt när lönen kommer. :) Har även tagit på mig att jobba nästa lördag då jag egentligen skulle varit ledig.

Annars så är allt ok. Har börjat vänja mig vid tanken att jag kommer att vara här uppe utan maken och barnen i ganska många veckor till. Men saknade börja göra sig påmind. :(

Hoppas att ni får en bra dag!

Här hos mig är det en klarblå himmel och sol! :)

Ha det bäst!

Tjing!


Har druckit the och ätit en macka med makrill och ägg till frukost! :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Japp hösten är här,kanske skönt för dig så går tiden fortare tills du träffar familjen i gen? Jag gillar hösten,så här års innan det blir för mörkt och kallt...



Önskar dig en fin fin dag på jobbet! Kram

2009-09-12 @ 08:52:24
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Maria Ta

Hösten kommer att gå fortare än du anar och det är inte för evigt! Ses! :)

2009-09-12 @ 13:15:36
URL: http://markazits.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0