Medeltidsknytkalas! :)


Min tallrik såg ut såhär! :D

I kväll har jag varit nere på lokalen och ätit god mat och haft trevligt umgänge med andra med samma intresse. ;) I kväll serverades det bl.a.

Helstekt kalkon, spenat och fetaostpaj, vegetarisk färsröra, solbröd, färskost, grönsakssoppa, småkorvar, dadlar, mandelkaka m.m. :)

Givetvis var vi alla klädda i dräkt. Jag hade min ganska nya 1500-tals dräkt på mig. :)


Klänningen         En del av maten

Vid 22 tiden gick jag och min väninna en sväng på stan. Vi fick många glada tillrop där vi gick i våra fina klänningar och mantlar. :)

Ska strax gå och lägga mig, det är ju trots allt en ny dag imorgon! ;)

Sov gott!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0