Tortyr!?


Vy av den fyrlängade Skånegården


Framsidan av gården


Sovrummet


Ett av rummen


Köket

Jag gick in på Blocket för att kolla efter en bostad till oss nu när vi ska flytta ner. Och gissa vad jag hittade!!?? En fyrlängad Skånegård!!!!! WOW!!!! Jag vill bo där! Men den ligger alldeles för långt borta från där min man kommer att jobba. :(

När jag ser framsidan av gården funderar jag på om jag inte har varit där eller om jag varit på en liknande gård som är väldigt lik. Eller så har jag bott i en sådan gård i ett tidigare liv.

JAG VILL BO I DET HÄR HUSET!!!!! Men det går inte! :( :(

Så det är därför jag undrar om det klassas som tortyr?? :P

Ha en bra dag!

Jag ska drömma om min fyrlängade Skånegård! :(

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Helena

det är inte tortyr, det är ju inspiration!

2009-06-02 @ 11:00:18
URL: http://tjolebompan.blogg.se/
Postat av: Pia

Oh jag förstår dig vännen! Så charmigt!



Allt har en mening,även om det är svårt att förstå....



Styrkekram fr mig

2009-06-02 @ 14:22:03
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0