Äntligen...

...är båda tentorna gjorda. :) Nu är det bara att vänta på resultatet. :S Jag hoppas verkligen att jag har klarat dem den här gången så jag slipper skriva om dem i september igen.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag.

Just nu sitter jag med en plastpåse över huvudet med hårfärg i håret. Den här gången blir det mörkbrunt istället för cacaobrunt.


Jag använder det här märket! ;)

Hoppas att du har haft en bra dag!?

I kväll ska jag bara sitta och slappa framför tv:n. Det tycker jag att jag är värd! :p

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh spännande! Får vi se resultatet sen? Nyfiken....

Skönt att alla tentorna är gjorda! När slutar du skolan för terminen?



Jag har lagt in lite bilder från begravningen på min blogg...



Ha det gott,kram

2009-06-01 @ 20:07:50
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Pia

Tittar in för att önska dig en bra tisdag!

2009-06-02 @ 08:40:36
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0