Äntligen framme! :)

Nu är vi äntligen framme i Skåne, närmare bestämt i Malmö. Sitter och lånar min svågers dator. :)

Vi ska äta pizza i kväll efter att ha levt på bröd, frukt och lite annat det senaste dygnet. :(

När vi ätit kommer vi att köra till sommastugan i Blekinge skärgård. :D Äntligen lite lugn och ro!!!! Tyvärr orkade vi inte städa klart lägenheten innan vi for från Umeå så vi måste fara upp i mitten av veckan och städa klart och packa ner det sista  och städa klart. Allt fick inte plats i släpet. :( Men det blir en liten utflykt för mig och maken då vi fixat barnvakt i 3 dagar. :)

Jag har inte mått så bra de senaste dagarna och varit så fruktansvärt stressad att jag inte har kunnat sova de två sista nätterna innan vi for. Natten innan vi skulle köra sov jag ingenting. Förstår nu vad min syster pratade om när hon berättade för mig hur det var för henne när hon hade bränt ut sig och "gått i väggen". Jag var så fruktansvärt stressad att jag inte kunde slappna av och kroppen var i högvarv. Hade hjärtklappning. :(

Hoppas att du får en underbar midsommar!

Kram!

Tjing!


Idag har jag äntligen ätit en Solero! MUMS!

Kommentarer
Postat av: Pia

Men oj vännen! Blir orolig för dig!!! Hoppas du sovit i natt!!



Vi hörs kram

2009-06-18 @ 06:44:01
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Pia

Glad midsommar!

2009-06-19 @ 08:26:24
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0