Koncentration, motivation m.m.

Går det att köpa på burk??? Jag har ingen och skulle verkligen behöva massor just nu. Har varit i skolan sedan nio tiden och jag har bara fått ihop en sida knappt på min rapport som ska vara 8-10 sidor. :(

Nu måste jag snart gå och äta lunch och sedan är det dax för kursintroduktion och registrering kl 13. Ska bli kul att se vad det blir för uppgift vi ska göra?

Igår var jag ute på promenad med en väninna som jag senare på kvällen bjöd på middag. Bjöd även in hennes sambo. Det är hos dem jag ska bo inneboende till hösten. :) Igår gick jag 10 404 steg, i lördags gick jag 8674 :( och i fredags gick jag 12 380 :). Så det ser ganska bra ut. Dessvärre har jag svävat ut lite mycket vad det gäller maten i helgen. :(  Vi får väl se vad vågen säger på torsdag?!

Hoppas att du får en bra dag!

Tjing!

   
Önskar att all snön var borta.. Men det lär den inte vara för än om någon månad. :(

Kommentarer
Postat av: Helena

Tok heller, snön har just kommit ju!! De är ju nu vintern blir som bäst!!

2009-01-20 @ 08:26:22
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0