Middag och kvällsfika

   
Köttgryta                               Kaffe och frukt

Idag blev det köttgryta med kokt potatis till middag. I grytan hade jag nötgrytbitar, lök, morötter, palsternacka och färska champinjoner. Hade kokt potatis, rödbetor och inlagd gurka till. MUMS!!!

Efter maten drack jag en kaffe och åt ett halvt äpple och ett halvt päron. :)

Har bokat in några träningspass i veckan. Imorgon tänkte jag köra ett 55 min Spinningpass. På torsdag har jag bokat in ett Gympa Mindpass och på lördag ett 55 min Spinningpass. :)

Gympa Mind
Ett gympapass med enkla steg och anpassad styrkedel där vi lägger tyngdpunkten på bålstabilitet och kroppsmedvetenhet som varvas med rörlighets- och cirkulationsträning. Passet avslutas med en rofylld och lugn avspänning. (Har hämtat informationen från Iksus hemsida.)

Jag tycker att det känns bra att ha bokat in några pass i veckan för då känner jag mig "tvingad" att gå dit. :p Vet att jag alltid mår bra av att träna men ibland kan det vara lite svårt att ta sig iväg. :(

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Mums vilken god gryta! Och kaffe i den fina muggen!



Måste säga att jag är så impad av ditt tränande! Önskar min kropp orkade med sånt,för mej funkar bara vattengympa och promenader,lite cykling



Kram kram

2009-02-23 @ 20:19:16
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0