Söker jobb!

Idag har jag suttit här vid datorn och letat efter jobb som jag kan söka!
Och döm om min förvåning så har jag faktiskt hittat några.
Har skickat iväg några ansökningar vilket känns sååå skönt! :)

Hittade en bra sida som jag har använt
jobrapido
Sen har jag valt den delen av landet som jag vill söka jobb i. :)

Annars så gör jag inte många knop idag.
Sov länge som vanligt!
Börjar bli en ful ovana men jag är så hiskeligt trött.
Har ju inga tider att passa och min självdiciplin finns inte just nu. :/

Ska iallafall ta och göra iordning middag till mig och familjen i kväll! :)
Det blir fläskkotletter med kokt potatis och sås! :)

Var på Julmarknad i lördags! :)
Det var väldigt mysigt!

Imorgon är det dax för nya intervjuer till uppsatsen!

Hoppas att du har en bra dag!

Ha det bäst!

Tjing!


Behöver ljus men det finns inte mycket att få just nu! :/

Kommentarer
Postat av: Pia

Tittar in och ger dig en styrkekram!



Hoppas du är piggare nu! Är så impad av allt du fixar med,fast du säger att det inte blir myckt gjort,jag tycker du är så kreativ!!

2009-12-10 @ 08:20:57
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0