Mera datakrångel.......SUCK!!!!!! :(

VARFÖR!?????

Nu har jag slösat bort flera timmar på att försöka öppna en fil på skolan och skriva ut den. Uppgiften ska inte vara klar förrän på fredag men det krånglar hela tiden så jag börjar fundera på om jag någonsin kommer att få fram det jag gjorde klart här om dagen????

Blir så less när ingenting fungerar!!! :(

Nog muttrat om det, jag önskar att saker och ting inte skulle vara så himla krångliga och att göra och att man inte skulle bli så frustrerad när det inte fungerar. :(

Dessutom mår maken inte bra och när han ringde vårdcentralen i morse för att få träffa en läkare anser de att han inte är tillräckligt dålig så han får ett nummer till en läkare som han kan ringa imorgon på han telefontid och få en tid hos honom istället. :( Att han har varit dåligt till och från i flera år och att de inte har hittat något fysiskt fel på honom gör väl honom inte tillräckligt sjuk tydligen. Dessutom dog hans pappa i cancer när han var 45, maken är 38 år i år.

VARFÖR!!!!

Att min vänninas pappa är sjuk dessutom och jag går och tänker på henne och hur hon har det i Norge gör ju inte saken mycket bättre heller. :(

Det är iallafall fint väder ute idag. Tror att jag ska ta och logga ut från den här j-vla datorn och gå ut i det fina vädret. :)

Ha det!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0