Påskhelgen 2008

Jaha, nu är Påsken nästan slut och jag tyckte precis att det var skärtorsdag! ?? Men det är som vanligt när man är långledig det går alldeles för fort. :(

Tvärr har motinen under påskhelgen varit under all kritik. Det finns mycket att skylla på men framför allt så har jag varit lat. Men jag har iallafall inte svävat ut så oerhört mycket vad det gäller maten. Det har kanske slinkit ner lite för många kalorier vissa dagar men det känns ändå helt ok.

Idag är det måndag och en bra dag att fortsätta med att vara "duktig" igen. Har precis fyllt i min "matdagbok" och det ser riktigt bra ut! :)

Min vännina med barn kommer och hälsar på i eftermiddag! :D Till veckan ska hon och jag plugga och träna är det tänkt. Vi har "påsklov" men ganska mycket saker att göra. Men det är faktiskt ganska kul att lära sig att spela gitarr, piano, trummor och bas. :)

Ha en fortsatt bra annandag påsk!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst är det underbart att lära sig ;)

2008-03-24 @ 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0