Låååång dag!

Igår var en lång dag. Gick upp som jag brukar vid 6.30 för att äta frukost och sedan lämna mina söner på dagis. Gick sedan hem en stund för att packa väskan för att gå till Iksu. Väl hemma igen ringde de från jobbet och undrade om jag kunde jobba idag igen? Det blev att jag tackade ja till ett pass mellan 16-21.15. Så igår var jag inte hemma förrän kl 22. :(

Väl hemma var jag så hungrig att jag åt lite soppa och bröd innan jag gick och la mig och somnade direkt.

Idag är maken ledig från jobbet. Jag har inga lektioner (men borde vara i skola och öva) så vi ska ta oss till Iksu och träna lite styrketräning. Han var hos en instruktör igår.

Annars så behövs det städas här hemma som vanligt. :( Helgen blir nog bra. Vi har en klarblå himmel idag och strålande sol, några minusgrader. :)

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0