Att vara eller inte vara...

...det är frågan! ;)

Helgen har varit helt ok. Som vanligt har jag gjort mindre än vad jag skulle velat. Men så är det ju alltid. :( Undrar när jag ska bli nöjd med vad jag har gjort istället för att irritera mig över det jag inte gjort?

Vädret har varit fint men jag har varit mer inomhus än utomhus. :( Kom iallafall iväg och tränade igår. :) Sen var jag ute med en vännina igår kväll. Lyssnade på musik, lärde känna nya människor, var på trettioårs fest, dansade till usel musik, umgicks med diverse olika personer. Väl hemma somnade jag gott och fick sova hyffsat länge.

Idag har jag lagat en grym lasagne och mest slöat. En typisk söndag! ;)

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0