Oj, vad mycket som har hänt sedan jag skrev sist!

Idag är det en vecka sedan jag började dricka Allévo.

Det är ungefär som Modifast eller Herbalife m.m.

Har under en hel vecka druckit bara soppor och shaker. :/

Man blir fort väldigt less. :(

Men det som är possitivt är att jag under samma tid har
gått ner 4,8 kg och minskat mitt midjemått med 6 cm. :D

Idag har jag ätit riktig mat för första gången på en vecka.

Det blev älggryta med, enbär (egenplockade), morötter, lök,
vitlök och kantareller. Hade även i lite matlagningsgrädde och köttbuljong.
Till detta serverades kokt potatis (egenodlad). :D

Njöt av varenda tugga! :D

I måndags förmiddag hände något som bara inte får hända!

Jag diskade och en porslinstallrik gick sönder.
Jag skar mig så mycket att det resulterade i
8 stygn i höger tumme! :/

Har ju haft lov den här veckan i och med att jag jobbar som lärare.

Men nästa vecka får jag nog ta och sjukskriva mig pga. tummen.



Hoppas att du får en skön fredagskväll och en underbar helg!

Ha det bäst!

Tjing!


Våra underbara egenodlade potatisar som vi åt av i kväll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0