Oj vad tiden går fort!

Nu är helgen snart slut!?

Men jag känner faktiskt att jag fått en del saker gjort. :)

Idag har vi sått potatis och morötter och jag har rensat
nässlor runt våra krusbärsbuskar.
Brände mig en hel del på handlederna! :/

Igår var jag inne i Lund och kollade på Karnevalståget.
Träffade min lillasyster men hon gick hem ganska tidigt.

Efter tåget träffade jag mamma och Susanne och vi umgicks en stund! :)

Annars så har jag tagit det lugnt. :)

Maken har blivit sjuk så han ska vara hemma imorgon!

Har idag bakat en kardemummakaka med egenplockade
hallon och blåbär.

Ska ta mig en bit nu med vaniljsås! :D

Hoppas att du har haft en bra helg!?

Kan inte fatta att jag fyller år om 4 dagar! ??

Ha det bäst!

Tjing!


Längtar tills jag kan plocka mina egna morötter! :D

Kommentarer
Postat av: krillan

spännande med egetsått ;)

2010-05-23 @ 23:52:21
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0