Odlingsplaner! :D


Palsternackor och morötter! :)

Jag har tänkt att odla lite grönsaker, men det blir nog inte
så mycket olika sorter som jag först hade tänkt mig.

Min pappa var här i lördags med sin jordfräs och hjälpte oss att
fixa iordning vårt potatisland.
Så nu är det bara att köpa potatis och gräva ner! ;)

Annars så blir det bara grönare och grönare i vår trädgård! :)

Sparar glasburkar så att jag kan safta och sylta i höst! :)

Är hemma med lillebror idag som har vattenkoppor.
Känner mig tyvärr inte så bra själv idag! :/

Hoppas att du har en bra dag!?

Ha det bäst!

Tjing!


Skulle vilja köpa rabarber och jordgubbar och plantera ut i trädgården! :)

Kommentarer
Postat av: krillan

SV: du kan få dom!! :D

2010-05-04 @ 17:48:24
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0