Återbruk! :D

En väska gjord av ett par jeans! :)

 

Den här veckan har vi elevens val hela veckan på jobbet! :)

Jag har "textilt återbruk".

De enda "reglerna" jag gett till eleverna är att det ska

vara ett återbruk. Att göra något nytt av något gammalt.

Ovanför en väska och nedanför en klänning! :)

 

En klänning gjord av en t-shirt av en elev som ska ge den till sin 5 åriga syster! :)

Känner mig lyckligt lottad! :)

 

Har börjat promenera mera! :)

Idag visar min stegräknare hittills 4495 (har jobbat länge och haft huvudvärk), igår gick jag

15 516 steg vilket omräknat i km är 10,39 (drygt 1 mil!!!!!) :D, och i måndags gick jag

11 632 steg vilket omräknat i km blir 7,79. :)

Har som mål att gå 70 000 steg i veckan. Och nu har jag på tre dagar gått 31 643. :)

 

Imorgon ska jag ha medarbetarsamtal med min chef! :S

Rapport kommer imorgon kväll!

Ha det bäst!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: krillan

vad kul med återbruk :)

2010-05-22 @ 08:28:44
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0