Mina duktiga elever! :D

Idag har jag haft en klass 5 och två av mina elever blev klara med sina arbeten idag! :)


En av mina elever har gjort en sittdyna till en rund pall! :)





En annan elev har gjort en flanellkudde
med egenhändigt gjorda tofsar i fleece. :)

När man ser vilka fina saker ens elever har gjort blir man stolt som lärare.
En skön känsla som jag kommer att försöka komma ihåg när det är jobbigt.

Annars så har det varit en lång dag idag då jag haft "konferens" tills kl 16.15 idag.
Var inte hemma förrän vid 18 tiden idag.
Maken hade gjort iordning the, kokat ägg och plockat fram bröd.
Jag hade köpt kräftsill igår från fiskarna vid Tekniska Muséet i Malmö. MUMS!!!

Det har varit en ganska grå dag i Skåne idag
men det känns ändå som om våren är på G. :)

Hoppas att du har haft en bra dag!?

Ha en bra kväll!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0