Känner mig sååå sliten! :/

Har tagit mig igenom ännu en måndag! :)
Det är min tuffaste dag i veckan då jag har en
mycket krävande klass med många "explosiva" barn.

Att det dessutom visade sig idag att jag skulle vara med
på ett möte som jag inte var medveten om gjorde
att jag slutade jobba vid 15.30 istället för 14.30.

Väl vid Centralen missade jag precis tåget och nästa
gick inte förrän 30 min senare.
Så jag var inte hemma förrän vid 17.30 ca 11 timmar
efter att jag lämnat mitt hem i morse.

Nu sitter jag här och ska nog snart gå och lägga mig.
Både maken och barnen ligger och sover.

Ha det bäst!
Tjing!


Tror att jag ska baka "fiffirutor"
(som min man kallar dem)
till hans födelsedag! :)

Kommentarer
Postat av: krillan

det är ju kärleksmums :D hoppas du sover gott, kram!

2010-03-22 @ 22:22:31
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0