Hå, hå, ja, ja! ;)

Life is a rollercoaster!

Och det känns verkligen som det de senaste dagarna och veckorna.

Nu har jag börjat fatta att jag faktiskt jobbar, men det tar ett tag
att få in i huvudet att jag inte längre är student.

I och för sig är jag ju det för jag har inte blivit klar med allt. :/

Veckorna flyger fram och förra veckan hade jag lov.
Skulle ha skrivit på min uppsats då men det gick inget vidare. :/

Noll motivation och så fruktansvärt trött! :/

Men nu har jag iallafall varit och lånat några böcker på Biblioteket. :)

Har även beställt boken jag behöver för att kunna plugga till 
Musikteoritentan som jag fortfarande inte klarat! :/

Vi har börjat få lite varmare här nere i södra delen av landet! :)
Så kanske är våren på G så att jag kan börja odla lite i min trädgård? ;)

Ha det bäst!

Tjing!


Om inte allt för lång tid hoppas jag att det ser ut så här! :)

Kommentarer
Postat av: krillan

Hej gums! Äntligen en liten blogg från dig :D Du får fota lite när våren närmar sig. Vi hade tur idag, solen tittade ut 5 minuter efter att vi hade lyckats ta oss ut :D KRAM!

2010-03-07 @ 18:40:49
URL: http://krillanitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0