Vilket smultronställe! :D

Igår åkte jag in till Lund för att träffa min syster! :)

På väg från stationen gick jag in i en butik.
Udda Tina

Där inne fanns så många underbara saker! :D

Jag fastnade speciellt för ett speciellt märke:
Garden Girl

Vilka underbara saker! :D

Gillar speciellt kjolen, handskarna, stövlarna 
och hängslebyxorna med rosmönster!

   

Kjolen, hängslebyxorna och stövlarna! :)



Helt underbara! Dessutom var de sköna men fanns inte i min storlek! :/

(Har lånat alla bilderna på Garden Girls hemsida som ni hittar länken till ovan!)


Kommentarer
Postat av: krillan

aaah dom där har jag också hittat. Finns en liten affär här i skeå som säljer dom. Ska köpa fleecejackan :D puss

2010-06-23 @ 23:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0